torsdag 21 juli 2011

En gäst i sovrummet.

Renovering pågår så nu har vi vår galna 2-åring i sovrummet. Så sex är numera bannlyst i det rummet. Vilken tur att vi nyligen skaffat mörkläggningsgardiner i köket.

Nu har jag förvisso inte testat om det inte går att se siluetter när de är neddragna. Finns en risk eftersom de är vita. Kan vara en bra idé att göra en test förs innan vi inviger köksbordet. Hade inte riktigt tänkt sätta upp en skugg-porr-show för alla grannar och förbipasserande. Visserligen hade det nog varit populärt men så mycket vill jag inte dela med mig med grannskapet.

Att vi däremot hade högljudd sex med öppen balkongdörr häromnatten så att granngubben nästan snubblade över fötterna när han gick förbi mig dagen efter är ju en helt annan sak.
Så kan det gå när vi äntligen fick en natt för oss själva utan barn i huset. Det var en av de bästa nätter på länge... så vi måste ha fler barnfria nätter framöver.

Läs även andra bloggares åsikter om

3 kommentarer:

  1. För att det ska bli en skuggshow måste det ju finnas en lampa placerad så att den ger skuggor på gardinen. För inte ser man väl rakt igenom, så man ser "en skugga"?

    /Hasse

    SvaraRadera
  2. Ha,ha... märk mina ord du. Men jag kan ju faktiskt prova med lyset släkt. Behöver ju inte ha alla spottarna på mig även om jag är en stjärna :)

    SvaraRadera
  3. Det var inte menat som att märka ord (även om jag gillar det också), utan bara som en fundering på om det verkligen fanns ett problem, alls. :-) Det är ju lätt att tänka lite fel om sånt här.

    SvaraRadera