fredag 10 september 2010

Börjar bli sexuellt frustrerad.

Så sitter man här ensam på fredagskvällen. Det var ju inte tanken. Fast hade mannen varit hemma hade det nog inte blivit någon sex iallafall. Han har halsfluss stackaren!

Men oj vad jag börjar bli sexuellt frustrerad. Det här går ju inte.
Idag stod det en man i ca 30-40 års åldern framför mig i rulltrappan. Han hade svarta Levisjeans och jag kom på mig själv med att riktigt studera hans rumpa. Den såg riktigt bra ut. Så där lagom rundad och kramgo men fast. Det är helt otroligt vad mäns rumpor kan vara frestande i ett par jeans. Att bara sträcka fram handen och smeka lite och klämma lite hade varit underbart... jag undrar vad han hade tyckt. Det är synd att det inte var en lång rulltrappa så jag kunde ha drömt en stund till.
Hur resten av mannen såg ut? Ingen aning! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar