lördag 11 september 2010

Vibrerande Tvättmaskin

I många filmer görs det skämt om att vi kvinnor gillar vibrerande tvättmaskiner och självklart slog den tanken mig nu när jag ska ner i tvättstugan och är lite sexuellt frustrerad. Men hur gör jag nu i dessa moderna tider?

Självklart har jag som så många andra en tvättstapel pga utrymmesbrist, för en torktumlare måste ju varje modern kvinna ha. Sedan går ju tekniken också framåt. Man vill ju ha en så ljudlös maskin som möjligt så vi kan tvätta dygnet runt. Bra dämpning och volá ... ingen vibrerande maskin längre!

En hel era av den stora fyrkantiga vibratorn är nu ett minne blott.
Fösta tanken är att vi "den moderna kvinnan" förstör för oss själva, men så slog det mig.
Istället för en dinosaurie i tvättstugan har vi en liten bärbar i handväskan!

Nu är det dags att gå till tvättstugan. Undra om jag ska ta med handväskan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar